johannanilsson

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Nilsson - 7 november 2010 20:35

Nu har jag skaffat mig en ny blogg, som jag förstår mig lite mer på. men det skall vara det lilla.. Allt är nytt i början, men det skall väl bli bra till slut får jag hoppas, det ända man lever på nu är hopp.



melwin   mamma

<3

Av Johanna Nilsson - 7 november 2010 20:33

Solen skiner ute och det är ca - 1. Underbart väder att vara ute i, men Melwin sover och jag sitter här. Har inte så stor lust att göra så mycket, tankarna gå mycket till något annat.. Kan inte ens tänka klart, såfort det blir tyst så kommer den där känslan krypande.. Det gör så förbannat ont.. FAAAN! vi hade det bästa och nu bara poff är det borta. nätterna består av mycket tankar och väldigt lite sömn, min skalle gör ont. Känns som om jag vill väcka mig själv, att jag bara är i en mardröm just nu. Jag vill inte.. Men jag har mig själv att skylla, det är mitt eget fel. hade jag handlat annorlunda så hade det ALDRIG blivit såhär. hur faan kan man bara göra något sånt här, förstöra det bästa jag haft och den trygghet jag kände. jag hatar det här, jag vill inte!!!!

På måndag skall jag och Melwin kolla på en lägenhet, en 3a på kilberg. Jag hoppas och ber att den är bra. Att vi kommer trivas där.. Det blir även dagis till veckan och jobba för min del. Skall väl till ikea, om nu lägenheten är bra. så jag hoppas och ber!!

Tack till alla vänner som ställer upp och finns där. ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards