johannanilsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Nilsson - 31 mars 2011 10:37

Ja min älskade skatt är mer vild än tam, han springer just nu runt och sparkar boll. Kanske blir fotbollsspelare av honom?! Vem vet.. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det är fint väder så vi går nog ut och leker lite sen. Som jag längtar tills vi flyttar. Det skall bli så skönt. Du är det vackraste jag möt, din stabila trygghet som får alla andra att känna sig trygga är helt otroligt, du tänker alltid på alla andra och skall hjälpa alla som förtjänar det. Man mår bra i din trygghet, det är helt otroligt att en människa kan få någon att känna såhär. Jag ser upp till dig och du är min förebild. Du kommer följa mig livet ut, alla kloka ord och allt du ställt upp med. <3

Av Johanna Nilsson - 30 mars 2011 21:41

Idag har det varit en fin dag. Men ändå kan man inte känna den riktiga vårglädjen, idag fick jag prata av mig rejält och det kanske hjälpte mig en bit på vägen?! Melwin är det absoluta bästa som hänt, det finns mycket som varit bra, det finns säker som kommer vara det värsta. Ta avstånd eller inte? Det är bara jag själv som kan välja om jag vill kunna må bättre. Detta återstår bara att se. Jag kan förändra och jag är stark nog. Idag har vi varit ute och sedan varit iväg med Petra och Pillan, riktigt skönt! Nu har jag precis gjort klart chokladbollar och dom skall få stå i kylen ett tag innan jag gör klar dom och slänger in dom i frysen.

Av Johanna Nilsson - 2 mars 2011 10:34

Hej! Har precis kommit hem, varit iväg med skatten. Han var en morgon pigg liten människa imorse. Redan 06,10 vela han vakna. Mamma var inte den piggaste då men det är bara att göra det bästa av det. Grattis till bollnäs som gick till semi igår, hur skönt som helst. Underbart! Får se vilket lag det blir. Jag själv tror på villa, tror inte broberg orkar hela vägen. Vad händer idag? Jag har inte det blekaste? ... Det finns inga misstag bara erfarenheter och man får ta konsekvenserna efter så man handlar. Ibland undras jag hur det skulle varit om jag gjort allt annorlunda? Hade det varit bra? Hade det varit något allt. Vissa saker kommer alltid ha betydelse och vissa personer kommer alltid vara betydelsefulla även om deras närvaro inte känns. Nya mål varje dag så klättrar man upp och når dit man vill. Måste tillägga att jag hade en bra helg. :) Jag lever med mina minnen

Av Johanna Nilsson - 1 mars 2011 07:37

Kan inte påstå att jag är en morgon människa direkt. Melwin är inte så pigg heller. Men nu har vi iaf vaknat till liv och ätit frukost, skall strax bege oss på dagis. Har sovit så skönt i natt, verkligen! Det går framåt. Har en lång väg att gå men själva grejen att jag känner att jag gått en bit gör att det känns bättre. Det går att se saker som man aldrig sett förr. Att se vilka som är äkta och vilka som är oäkta, att veta vilka som är bra och tillför något. Att fatta rätt beslut och att ta den svåra vägen Istället för den rätta

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards