johannanilsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Nilsson - 21 maj 2012 16:01

Helgen vart kanon, lång helg dessutom!

Onsdagen började med mat med goda vänners sällskap, efter det vart det trevligheter.

Torsdagen följde Petra med till Elin och gjorde naglar sedan hem i ovädret. Vart hockey och spökhus. Vädre var perfekt

för det. Dimma och lite små läskigt ute. Men det var bara Robin som vågade gå in. Sen åkte vi hem och det vart kväller. Fredagen började med Stan och lunch med hela gänget och vidare för mjukglass på jontas. Senare på ikvällen så blev det bad och bastu hos Tottes mamma. riktigt jävla skönt! Lördag följde jag med Johan och Melwin till söderhamn och badade lite, helt slut! Sen blev det donken! Hem och gjorde mig klar för att åka och grilla hos Patrik,trevligt! Söndag blev bara en mysdag. Jag är lika trött än men kan vara för att det MÅNDAG! En ny jobbvecka. Får hoppas att denna går fort för det spritter i kroppen tills nästa helg då det blir FREDAGSROCKEN och Flamesfesten. 


Nu ska jag hämat Älskade M som varit hos Johan hela helgen. Som jag har saknat honom! Får se om vi åker till röste och hälsar på moster. Vore på tiden! 

Av Johanna Nilsson - 16 maj 2012 14:49

Nu är det äntligen helg, lång helg dessutom! Ikväll blir det mat med goda vänner och helgen tänker jag spedera med dom. :) Idag blev det en tripp till sjukhuset. Så underbart väder och det är underbart att inte behöva ha någon jävla jacka på sig. Sommaren närmar sig. UNDERBART!!


Melwin har tagit sovmorgon två dagar i rad. Sover längre än mig och det är  jävligt skönt ska ni veta och att han dessutom har sovit i sin egen säng två dagar i rad. Får hoppas att han fortsätter i samma spår. Inga mer hyss från hans sida och tur är väl det. 


Nytt tisdagsnöje, BILBING! Men ingen lycka igår! 


Tack Bästa kusin Anna för att du gjortde om bloggen när jag fattar noll när det gäller dom sakerna.   


Av Johanna Nilsson - 15 maj 2012 16:51

Nu är det kusinvitamin som skriver ;)


Puss på bästa kusin och Melwin, saknar er enormt mycket!  

Av Johanna Nilsson - 14 maj 2012 22:39

Söndagen slutade med björnsafari. vi åkte till lilltjära och där stod det massa bilar och kollade. hoppet om att se en björnjävel steg men inte fan fanns det någon där.. Vi fortsatte mot Hällbo skogarna, inte där heller så vi fortsatte mot Annefors. Men lyckan var inte med oss denna söndag. Vi åkte hem och in på Ica där jag fick köpa glass, äntligen! 

Tack Emma, Petra, Jonas, Patrik, Robin och Totte för en trevlig kväll. 


Måndagen har varit lång. Jag fick hem älskade M och nu är lungnet över. 

Slängde Melwin i badet och efter han var klar så vela han sitta i soffan och äta yoghurt, okej han får väl det tänkte jag. Han fick sin  yoghurt och satt där snällt. Jag gick och hängde tvätten och kom tillbaka in i vardagsrummet. Ingen Melwin? Jag slänger en blick in i sovrummet och ser Melwin står och häller yogurten över datorn I SÄNEGN!!!!!!! Vi blev lite osmas och jag städade upp och la honom. Han har legat sen dess och små prata med sig själv. Det har nu varit tyst ett tag därinne.. Åh han har somnat tänker jag och slappnar av tills jag hör att han små sjunger. Jag går in för att säga till honom att sova och då STÅR HAN I SÄNGEN OCH KISSAR!! Dessutom skrattar han.. Vilken härlig kväll! DET ÄR RART MED BARN......


Känns som om detta kommer bli en lång veckan. kan ju glädjas av att det är en kort vecka och att det blir mat med goda vänner på onsdag.


Av Johanna Nilsson - 13 maj 2012 14:34

Nu var det evigheter sedan jag uppdaterade något här.. Livet leker som aldrig förr. Jag trivs som fisken i vattnet och har dom underbaraste vännerna runt om mig och världens bästa son. Sommaren kommer närmare oss sakta men säkert och det är ju underbart. Sol, bada, fiska, mys och härliga sommarkväller!! 


Igår vart det en festlig kväll. Skulle bli en lugn kväll med drinkar på Cielo. Men slutade med Minttu, tequila rose, GT ,shottar och tranan. Blev då inge Cielo för oss, som vanligt då! Men vi hade det kul iallafall.. Jag kom då undefund igår med att jag kommer nog snart prata ihjäl en människa snart. Fina Charlotta har varit hemma i helgen och det var mer än trevligt! Lilla Peggy fick jag träffa också, söt som socker. Idag blev det Pizza på take off och mjukglass på jontas. Mums! Ikväll blir det tacosmys med härliga gänget.


Kan bara säga att jag haft en super helg, igen! Med massor av skratt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards