johannanilsson

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Älskade väder!

Av Johanna Nilsson - 9 maj 2013 02:25

Haft två dagar med mycket sol, gårdagen var helt oslagbar! La mig ute och solade men det blev inte så länge.. För jag och tant tog oss en tur till köpis och mötte upp Jenny och Aston, sprang runt och kollade.. tillslut hittade jag nya byxor, ROSA! Awesome!! Men ingen klänning... Efter köpis åkte vi hem till Jenny och Aston där det blev mat för hela högen och kvällen fick avsluta med en promenad på strax över 5 km.. ?

Just nu ösregnar det men vad gör det? Jag har nyss krupit till kojs och lyssnar på när regnet smattrar ute, jag tycker det är himla mysigt!

Imorgon väntas en dag på förmodligen ett nytt jobb och äntligen får jag göra något jag gillar! Fast nu ska vi inte förhasta oss.. En dag i taget, går allt bra imorgon så kan jag sjunga av lycka då!

Kvällskvisten blev det matbjudning igen och tanterna stod för matlagningen. men himla gott blev det! Sedan kom Jenny, Uffe och söta Aston. Vi alla begav oss För att tvätta bilar och sen tog vi tjejer en tur ut till Valbo för film. Det blev gotta och tjejfilm, såklart!
Yeeey!!

När man kan få något bra varför nöjer man sig aldrig med det? Varför ska man alltid försöka sträva efter något bättre, eller som man själv anser vara bättre? Något som absolut är svårare!! Man tänker: jag ska ha det här, så är det bara.. Men det blir bara pannkaka och man får inte något tillslut!

Nu slår jag igen för idag!

Pussss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nilsson - 2 oktober 2013 13:42


Hösten är kommen, kylan är kommen, mörkare tider är kommen och ja... Jag gillar inte denna årstid! Kanske lite men det är det lilla. Jag blickar ut över den blå himlen här där jag sitter på en bänk. En bänk som får mig att känna blandade känslor, ell...

Av Johanna Nilsson - 19 maj 2013 04:01

Klockan är alldeles för mycket för min del men att det börjar ljusna gör inte saken bättre. Nyss hemkommen efter en bra kväll! Efter att jag fått massa konstiga meddelanden och ganska läskiga så fick jag ringa pappsen och be om hjälp för att göra...

Av Johanna Nilsson - 18 april 2013 15:12

Idag är det då mysväder på hög nivå. Så jag tar min filt och lägger mig min sköna soffa när jag äntligen får! Kan hända att jag slumrar till då det inte vart mycket sömn inatt och upp tidigt! Har blivit hemskt lite sömn dom senaste veckorna, jag som ...

Av Johanna Nilsson - 15 april 2013 14:04

Då var vi där igen, veckans första dag, dagen som kanske är den jobbigaste av dom alla.. MÅNDAG. Denna vecka står det mycket på schemat, har nyss kommit hem från en intervju och det kändes bra. 1 av mycket avbockat denna vecka. Så det är bara att hop...

Av Johanna Nilsson - 11 april 2013 13:57

Efter en natt med mycket dåligt med sömn så är jag nu istället mycket övertrött. Dom två till sällskap jag har sover dom med.. Hej, det var kul att umgås med er med! Jag får väl snart börja inför middagen i brist på annat. Fast det ser bra frestande ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards