johannanilsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Nilsson - 31 januari 2011 17:40

Att sakna en person som inte ha varit med under uppväxten är ganska underligt. Att känna den där klumpen i magen, fast man knappt har några minnen, det är sorligt. Varför ta risken att göra så man sviker dom runt om kring sig? Det är nog en fråga man aldrig kommer få riktigt svar på.. Man blir starkare för varje mot gång. Men ändå finns det saker som alltid sitter kvar och gör ondare vissa dagar. Varför gjorde den det? Hur kunde jag själv handla så? Men det finns inga misstag bara erfarenheter. Jag har fått mina erfarenheter och jag håller på och skall jobba mig uppåt. Att lägga sitt förtroende hos någon är stort. Ge och ta brukar det heta. Jag är otroligt tacksam att jag har min melwin, han är den som alltid kommer vara den bästa och skall aldrig behöva känna sig otrygg. Du och jag mot världen.

Av Johanna Nilsson - 29 januari 2011 08:47

Lördag i sin egen dag i sig är det idag fast det känns som torsdag eller någon sådan tråkig dag. Ligger i sängen och har fått sovit riktigt, melwin har sovit hela natten igenom och i sin egen säng dessutom.. Jag hade en riktig mardröm inatt, drömde att vi var några stycken på någon plats i sverige och jag började bråka med någon. Jag gick ut och tog en spark och åkte runt lite. Sen när jag skulle sparka mig tillbaka så kom det en mysko man och gick efter vägen, ju närmare jag kom ju mer läskigt kändes det. Han hade brunt hår, vit keps, grå tröja och blå byxor på sig. När jag kom närmare så såg jag att han var full i blod, han försökte att gömma sig. Han bar dessutom på en människa som var full i blod. Jag försökte sparka mig iväg som bara den men de gick så sagta. Jag kom iväg till slut. När jag kom tillbaka till lokalen där alla andra var så var ingen där och det var blod överallt. Efter ett tag så kom mannen efter och jag försökte gömma mig i en garderob sen slutade drömmen, jag vaknade genom blöt. Det kanske inte låter läskigt men det var det. Fy! Nu skall jag väl fortsatta kolla på barnprogram med M. Senare skall vi nog träffa Jennifer, inte ovanligt. :)<3 - föralltid

Av Johanna Nilsson - 26 januari 2011 17:23

Nyss ätit lite mat, pannkakor, melwin älskar det för övrigt. Idag har jag fått umgåtts med min moster och mina älskade kusiner. Puss på anna för att hon är så gullig och fixar min blogg som jag knappt fattar noll av. Dagarna går upp och ner, man tar dagarna som dom kommer och det är väl lika bra så. Jag har iaf världens bästa människor runt om mig och som är väldig förstående. Det är jag tacksam för! Skall strax kanske umgås lite med sanna?! Lite senare kanske vi tar oss en sväng till sporthallen, det får visa sig. Jag har i varje fall världens bästa melwin. <3Tack från mig så länge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards