johannanilsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Nilsson - 19 maj 2013 04:01

Klockan är alldeles för mycket för min del men att det börjar ljusna gör inte saken bättre. Nyss hemkommen efter en bra kväll!

Efter att jag fått massa konstiga meddelanden och ganska läskiga så fick jag ringa pappsen och be om hjälp för att göra en lång historia kort liksom.. Tillbringade kvällen hos Elin och Thommy med Eurovision, ost, kex och godis! Efter Danmarks vinst ( som dom var värda) så begav vi oss ut och kollade på alla fulla människor som ramlade runt och letade sista minuten ragg efter krogen, dom var en heldel faktiskt!

Nu ligger jag här i sängen, pigg som aldrig förr och försöker skriva mig trött.. Men hur går det då? Inte så bra!!

Imorgon eller ja.. idag måste det bli lite träning då det har blivit lite onyttigt nu. får dålig samvete när man ser alla andra hurtig människor springa omkring.

Men Måndag klockan 9:00 ska jag befinna mig på mitt nya jobb och det är fucking awesome!!!

Jag avslutar med lite funderingar.
Varför dras man till vissa människor och andra inte? När man egentligen vet att man kanske bara ska låta bli. När det är lite små förbjudet och farligt så är det väl klart det blir så. När man känner att det är omöjligt fast man har det där lilla hoppet inom sig. Varför ska det vara så himla svårt att bara säga det rakt ut? Istället för massa kryptiska saker hit och dit! Varför ska det vara så svårt att bara säga, jag saknar dig osv. Det är väl bättre att säga det rakt ut? Eller? Folk pratar om ärlighet men när man väl kommer dit och ska vara rak på sak så blir dom livrädda och flyr sin väg. Vad är det värsta som kan hända? Att man inte får någon respons på det man skriver eller säger. Men då är det väl så. Livet går vidare! Vi måste ha motgångar för att nå framgångar!

Men att gå och fundera hela dagarna kan inte vara så lätt. Hur? Var? Och när? Att det känns tomt när någon inte är med måste väl betyda något? Där tar vi punkt för idag innan det blir mer joll och jag tänker sväva iväg in i drömmarna någon timma.

Tjingeling!

Av Johanna Nilsson - 9 maj 2013 02:25

Haft två dagar med mycket sol, gårdagen var helt oslagbar! La mig ute och solade men det blev inte så länge.. För jag och tant tog oss en tur till köpis och mötte upp Jenny och Aston, sprang runt och kollade.. tillslut hittade jag nya byxor, ROSA! Awesome!! Men ingen klänning... Efter köpis åkte vi hem till Jenny och Aston där det blev mat för hela högen och kvällen fick avsluta med en promenad på strax över 5 km.. ?

Just nu ösregnar det men vad gör det? Jag har nyss krupit till kojs och lyssnar på när regnet smattrar ute, jag tycker det är himla mysigt!

Imorgon väntas en dag på förmodligen ett nytt jobb och äntligen får jag göra något jag gillar! Fast nu ska vi inte förhasta oss.. En dag i taget, går allt bra imorgon så kan jag sjunga av lycka då!

Kvällskvisten blev det matbjudning igen och tanterna stod för matlagningen. men himla gott blev det! Sedan kom Jenny, Uffe och söta Aston. Vi alla begav oss För att tvätta bilar och sen tog vi tjejer en tur ut till Valbo för film. Det blev gotta och tjejfilm, såklart!
Yeeey!!

När man kan få något bra varför nöjer man sig aldrig med det? Varför ska man alltid försöka sträva efter något bättre, eller som man själv anser vara bättre? Något som absolut är svårare!! Man tänker: jag ska ha det här, så är det bara.. Men det blir bara pannkaka och man får inte något tillslut!

Nu slår jag igen för idag!

Pussss!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards