johannanilsson

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Helg

Av Johanna Nilsson - 16 maj 2012 14:49

Nu är det äntligen helg, lång helg dessutom! Ikväll blir det mat med goda vänner och helgen tänker jag spedera med dom. :) Idag blev det en tripp till sjukhuset. Så underbart väder och det är underbart att inte behöva ha någon jävla jacka på sig. Sommaren närmar sig. UNDERBART!!


Melwin har tagit sovmorgon två dagar i rad. Sover längre än mig och det är  jävligt skönt ska ni veta och att han dessutom har sovit i sin egen säng två dagar i rad. Får hoppas att han fortsätter i samma spår. Inga mer hyss från hans sida och tur är väl det. 


Nytt tisdagsnöje, BILBING! Men ingen lycka igår! 


Tack Bästa kusin Anna för att du gjortde om bloggen när jag fattar noll när det gäller dom sakerna.   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nilsson - 2 oktober 2013 13:42


Hösten är kommen, kylan är kommen, mörkare tider är kommen och ja... Jag gillar inte denna årstid! Kanske lite men det är det lilla. Jag blickar ut över den blå himlen här där jag sitter på en bänk. En bänk som får mig att känna blandade känslor, ell...

Av Johanna Nilsson - 19 maj 2013 04:01

Klockan är alldeles för mycket för min del men att det börjar ljusna gör inte saken bättre. Nyss hemkommen efter en bra kväll! Efter att jag fått massa konstiga meddelanden och ganska läskiga så fick jag ringa pappsen och be om hjälp för att göra...

Av Johanna Nilsson - 9 maj 2013 02:25

Haft två dagar med mycket sol, gårdagen var helt oslagbar! La mig ute och solade men det blev inte så länge.. För jag och tant tog oss en tur till köpis och mötte upp Jenny och Aston, sprang runt och kollade.. tillslut hittade jag nya byxor, ROSA! Aw...

Av Johanna Nilsson - 18 april 2013 15:12

Idag är det då mysväder på hög nivå. Så jag tar min filt och lägger mig min sköna soffa när jag äntligen får! Kan hända att jag slumrar till då det inte vart mycket sömn inatt och upp tidigt! Har blivit hemskt lite sömn dom senaste veckorna, jag som ...

Av Johanna Nilsson - 15 april 2013 14:04

Då var vi där igen, veckans första dag, dagen som kanske är den jobbigaste av dom alla.. MÅNDAG. Denna vecka står det mycket på schemat, har nyss kommit hem från en intervju och det kändes bra. 1 av mycket avbockat denna vecka. Så det är bara att hop...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards