johannanilsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna Nilsson - 2 oktober 2013 13:42

Hösten är kommen, kylan är kommen, mörkare tider är kommen och ja... Jag gillar inte denna årstid! Kanske lite men det är det lilla. Jag blickar ut över den blå himlen här där jag sitter på en bänk. En bänk som får mig att känna blandade känslor, eller är det något annat som har den bidragande effekten?..

Vi får alltid ta konsekvenserna för vårt handlande i olika situationer och ta vårt ansvar.. Fast ibland är det lättare att skylla på någon annan! Vill man något så går det, vill man ha något så måste man kunna kämpa. Vissa saker kräver mer och vissa saker kräver mindre. Det är ju upp till var och en hur mycket man vill kämpa. Bestämmer sig någon att ge upp och se det som så att det inte går.. Jaa då är det upp till den personen och man ska inte döma efter det, som jag skrev nyss.. Upp till var och en!

Men sen att en människa tydligen tycker att man ska klara av hur mycket som helst, att man ska vänta och få hantera allt själv tänker inte jag acceptera sen får jag skiten för det, att det är mitt fel! Inte en chans! Jag har varit med om värre saker så detta ska inte knäcka mig även om saker tar hårt.

Nu tänker jag spendera min tid med fina människor och ingen är gladare för det än jag, hade även en underbar helg med min underbara son som redan blivit fyra år! Vart tog dom hör fyra åren vägen? Jag låg ju nyss på BB här i Gävle och hade värkar, den mest fantastiska dagen i mitt liv!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards